Bucurându-te în încercări

„Si Duhul a intrat în ei și au înviat și au stat pe picioare.”- Ezechiel 37:10.
Speranța ta poate că a murit și visele tale sunt deja îngropate, dar Dumnezeu poate să sufle viață din nou peste ele. Ezechiel a stat într-o vale plină de oase uscate. Ce poate să fie mai rău?…Apoi, ceva fantastic s-a întâmplat, Dumnezeu i-a spus profetului: „Proorocește…. vorbește Duhului… Așa vorbește Domnul Dumnezeu: Duhule, vino din cele patru vânturi, suflă peste morții aceștia, ca să trăiască. Am proorocit cum mi se poruncise și a intrat Duhul în ei și au înviat și au stat pe picioare”- Ezech.37:9,10.
De fiecare dată cand vedem un om bucurându-se de un mare succes în Împărăția lui  Dumnezeu, a existat șansa ca el să fi trecut printr-o vale a durerii, a respingerii și a devastării. Probabil succesul a venit după ce acesta a fost „dat afară din cetate cu pietre și lăsat să moară”.
Psalmistul spune: „ În ziua necazului…îmi vei ridica capul peste vrășmașii mei, care mă înconjoară…voi cânta Domnului.”- Ps. 27:5,6.
Acesta este modul în care ai victorie în încercare, să te poți uita în urmă și să fii în stare să spui: „ Mulțumesc  pentru această experiență,Doamne,  dacă nu aș fi trecut pe aici, nu aș fi putut să Te cunosc cum te cunosc astăzi.”

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu